tiistai 12. heinäkuuta 2011

Tuhkimo tarina

Ai että tämä kesä on ollut ihana!

Olen ahertanut töissä, mutta pitkien työputkien päätteeksi olen saanut useampia pidempiä vapaita. Lopetin pitkän työputken yövuoroon, jonka jälkeen Anneli-Kummeli otti minut kyytiinsä ja kiikutti Lapinlahdelle. Kävin pyörähtämässä äidin luona ja nukuin enimmät yövuoron jälkeiset höyryt pois. Sitten kiiruhdin ystäväni luokse ja aloimme valmistautua iltaan.

Illalla suuntasimme Eepin, kummitädin ja Jukka-kummin kanssa yhtämatkaa Iisalmeen Olusille.Ilta oli hurjan hauska, pientä haaveria lukuunottamatta. Sain ikävän tällin korkokengästä jalkapöytääni, ja nyt jalka onkin sitten paketissa ja edessä häämöttää sairasloma :(
Aamulla heräsin kummitätin luota, ja naurettiin kuinka Tuhkimo on tullut yöllä kotiin yhdellä kengällä... toinen löytyi laukusta.

Emma&Eepi


Kummitytön isi paikkaamassa jalkaani




Tuhkimo ja sen prinssi matkalla kotiin

Lauantaina suuntasin mökille, jossa minua jo odotettiinkin. Päivä kului kipeetä jalkaa vedessä uittaen, saunoean ja syöden hyvää ruokaa. Keksittiin myös Timon ja Mikan kanssa uusi kiva kesäleikki: veneen perään vanerilevy ja pojat kyytiin! Ja lystiä oli!!   (minä en tietenkään uskaltanut, mutta kiva oli katsoa..)
Sääkin oli mitä parhain, +30 ja vesikin jo +25!  Nukuin ehkä maailman parhaat unet aitassa <3 Voi että mökkeily on ihanaa!

uusi kiva vesileikki


Mika

Kesäkeittiö :P




Sunnuntaina meninkin  sitten mummulaan yökylään ja maanantaina pääsin vihdoin ja viimein kampaajalle! Nyt minulla on uusi ihana tukka ja uusi vähemmän ihana jalka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti