perjantai 20. toukokuuta 2011

Tuumasta toimeen

Eilen illalla minä keksin perustaa blogin. Hassua. Ihan hetken mielijohteesta.
Tykkään seurata muiden blogeja, ja kehtaanpa jopa myöntää että olen ihan koukussa muutamaan. Seuraan pääsääntöisesti ystävien ja tuttujen blogeja, mutta minusta on myös hauskaa lueskella tuiki tuntemattomien elämää. Se on tosi hupaisaa, ihan kuin tuntisi toisen, vaikkei ole oikeasti edes koskaan nähnyt.

Monet tuntuvat perustavan blogin odottaessaan vauvaa tai järjestellessään häitä. Mutta koska minä en haaveile vauvasta enkä häistä, vaan minä haaveilen KOIRASTA, minä päätin perustaa koirablogin.

Tämä olkoon minun "odotusajan" päiväkirjani. Odotusaika on taatusti pitkä, ja matkan aikana ehtii todennäköisesti sattua yhtä ja toista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti