perjantai 6. helmikuuta 2015

Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin?

Äippälomaa on nyt reilu pari viikkoa takana ja monet minut tuntevat ovat ihmetelleet miten olen saanut ajan kulumaan. Tuota olen kyllä ihmetellyt itsekkin. Minulla oli kamala huoli jo etukäteen että näiden viikkojen aikana tulen takuu varmasti kokemaan tylsyyskuoleman, vaan toisin kävi.

Kalenteri on täyttynyt kaikista kivoista asioista, kuten kampaajakäynnistä, ripsihuollosta, kavereiden tapaamisista, neuvolakäynneistä, appiukon kuuskymppisistä ja sen semmosista. Eilen vuorossa oli shoppailupäivä Hannan kanssa, hyvää ruokaa sekä hemmottelua jalkahoidon parissa, ah. Jostain kumman syystä olen sopinut myös shoppailupäivän lauantaille äidin kanssa... Hups.


 Humputtelun lisäksi olen puuhastellut kotona kaikenlaista. Esimerkiksi pessyt mini-ihmisen pyykkiä, järjestellyt vauvan vaatekaapin noin viisitoista kertaa uusiksi, vaihtanut vauvan huoneessa järjestystä noin kuusi kertaa, leiponut, imuroinut, mopannut, pyykännyt, tehnyt lumitöitä, ulkoillut koirien kanssa, keittänyt tutteja ja tuttipulloja, järjestellyt kaappeja, lämmittänyt uunia, pessyt saunan jne. Useimpina päivinä olen myös pyrkinyt siihen että klo 16 on joko kurmeeta tai karmeeta pöydässä (useimmiten se on ollut karmeeta) kun tuleva isukki saapuu väsyneenä töistä kotiin.
Päiviäni rytmittääkin kaksi kellonaikaa; klo 16 on päivän kohokohta kun Timo tulee töistä kotiin, ja toinen kohokohta on klo 19.30 kun Salkkarit alkaa. Aamut menee aina mukavasti, seuraa minulle pitää Anni ja Juha (Suomipopin aamulypsy), aamupäivisin puuhastelen mukavia juttuja, iltapäivällä alan katsoa kelloa ja odottaa isi-ihmistä kotiin. Illat on joskus hieman tylsiä jos Timo on reeneissä tai pelaa typerää änäriä. Sillon ainoastaan saatan valittaa että on tylsää.




Olen saanut hyvin ajan ja rahat  kulumaan myös shoppailemalla netistä kaikkea mukavaa. Tänäänkin postilaatikkoon tupsahti pari kivaa pakettia. Hups.



 Timo otti minulle kauan kinuamani Netlfixinkin tylsien päivien varalle, mutta vielä en ole ehtinyt tuota katselemaan. Saa nähdä joko ensi viikolla ehtisi...

Mukavaa viikonvaihdetta muruset! Nauttikaa tuosta upeasta säästä!

3 kommenttia: