maanantai 19. elokuuta 2013

Kymppi

"Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä. Jippikayjei-hei-hei, sä tsiigaat voittajaa!"



Olo oli eilen todellakin laulunsanojen mukainen! Ensimmäinen kymmenen kilometriä on juostu. 11 viikkoa (tai siis 12 jos tarkkoja ollaan, tuplasin yhden viikon...) juoksuohjelmaa on takana. Takana on myös armoton määrä työtä, verta, hikeä ja kyyneliä. Mutta minä tein sen. 




Aikaa tuohon kympin juoksuun kului 1h 13min. Enhän minä nyt mikään lännen nopein ole, mutta olen silti ihan tyytyväinen aikaan. Itse olin ajatellut, että tunti ja vartti voisi olla realistinen. Liekö syy onnistumiseen sitten äidin, joka tsemppasi minua hienosti pyöräillen koko 10km vierellä? Osa syy onnistumiseen on ainakin Cheekin ja Kaija Koon, jotka pauhasi vuoronperään minun korvissa. Kiitokset ovat ansainneet myös rakkaat työkaverit, jotka ovat vittuileet armotta ja vinoilleet, että niinköhän tyttö juoksee. Se on antanut kummasti lisäpotkua urakkaan ;) 


Ainiin, suuri kiitos vielä niille, jotka oikeasti uskoivat minuun ja tähän urakkaan. Ehkä siksi minäkin uskoin




3 kommenttia:

  1. Epäröin alkuun, mutta EN ENÄÄ, pystyt tuolla asenteella 15km,,,,t.mami

    VastaaPoista
  2. Onnea! Tuo on hieno saavutus! :)

    VastaaPoista