torstai 1. maaliskuuta 2012

Haaste kuvia

21.päivän kuvan teema oli "kun olin pieni". Minulla ei ole valitettavasti koneella kuvaa itsestäni pienenä, mutta minulle tuli mieleen julkaista tällainen kuva.



 Kun olin pieni, haaveilin olevani missi. Laskeskelin, että hyvä ikä (23v) olisi olla vuoden 2012 missi. Harjoittelin jo nimikirjoitustakin valmiiksi, Miss Suomi 2012 Emma. Vaan kuinkas sitten kävikään... tänä vuonna missiksi kruunattiin Sara Chafak, eikä Emma Saastamoinen...

Seuraavan kuvan aihe on "tästä olen riippuvainen". Kuvassa on ystäviä, koska en todellakaan tulisi toimeen ilman heitä <3


Päivä 23. "kesäkuva"
24. päivänä minun kuuluu julkaista kuva, jonka aihe on surullinen. Mikään ei tee minua surullisemmaksi, kuin tämä <3

Enkeli-Roope <3
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti