tiistai 25. lokakuuta 2011

♥ Haaveista totta ♥

  
Niin hauraita on kaikki
Jotka vain haaveilee
Ja minä olin yksi murtuneista

Niin kylmiä on aamut
Jos sielu palelee
Ja hartioilla tieto paremmasta

Mä tartuin hetkeen päätin en jää makaamaan
Mä tulen turhaan
Ja katso mua nyt, kun viimein laulaa saa

Mä teen haaveistani totta
Mä teen pienenä ihmisenä suurta
Tiedän et valmis en vieläkään oo
Mut joka päivä lähempänä aurinkoo
 
 -Idols2005, Haaveista totta-
 
 
Eilen illalla se tapahtui, Timo on vihdoin suostunut koiravauvaan. :) Ei tosin mitenkään erityisen 
innoissaan, mutta suostuipa kuitenkin. YHDELLÄ ehdolla; sen nimi ei ole Lenni. 
 
Olen kuulemma päättänyt sen koiran haluta, ja olen osoittanut että se ei ole hetken huumaa 
ja olen myös kuulemma kunnolla paneutunut asiaan. Fiksu mies, sanoisin. 
Näinhän se on. MINÄ HALUAN SEN!! :)
 

3 kommenttia:

  1. http://valtinmustablogi.blogspot.com/ Tuosta pitäis päästä mun blogiin,jos ei toimi kun muutama kaveri sano että ei enää toimi! :/

    VastaaPoista