torstai 15. syyskuuta 2011

Sunshine award




 Sain rakkaalta ystävältä Elinalta ihka ensimmäisen tunnustuksen ja olin melkein hätää kärsimässä. Mikä ihmeen tunnustus?? enhän minä tuoreena blogin harrastajana ollut kuullutkaan moisesta. Hetken asiaan perehdyttyäni hoksasin, että tämähän on vallan ihana juttu :) Kiitos Elina <3

Ohjeet kuuluvat näin: Tunnustuksen saaneen kuuluu kiittää tunnustuksen antanutta, vastata kymmeneen kysymykseen alla, jakaa tunnustus eteenpäin kymmeneen mukavaan blogiin sekä tiedottaa näitä blogeja saadusta tunnustuksesta.

1. Suosikkiväri: korallin punainen ja turkoosi
2. Suosikkieläin: koira
3. Suosikkinumero: 9
4. Suosikki alkoholiton juoma: 7 up
5. Facebook vai Twitter: Facebook
6. Intohimosi: pipot, peak performancen vaatteet ja hesburger. Kuullostaa kyllä aika pahalta...
7. Saada vai antaa lahja: antaa ja saada :)
8. Suosikkiviikonpäivä: perjantai, viikonloppu edessä :)
9. Suosikkikukka: en tykkää kukista. Mutta tulppaanit on kivoja maljakossa.
10. Suosikkikuvio: tähti. se on myös ikuistettu ranteeseen



Minä en nyt ihan 10:lle voi tätä eteenpäin jakaa, koska enhän minä edes seuraa niin montaa blogia. Minun yksi lemppari blogeistani on Niinan blogi, ja olisin ehdottomasti halunnut antaa tunnustuksen tälle blogille, mutta huomasin että Niina on jo kyseisen tunnustuksen saanut.
Niinpä tämä ihana tunnustus lähtee sitten eteenpäin muutamille tarkkaan seuraamilleni blogeille:

Tiinan logi

 Ruby Red  

Musta ja Katsku

Late nights and early mornings





2 kommenttia: